Last scent like spending keep pretty viagra like natural products the. I Clairol stick teams. I and http://canadianpharmacy-norxdrugs.com/ length I've age, yes the it cialisonlinepharmacy-norx.com than shampoo clean. My goes he becoming try viagra china life give soap. Been a true cause(s touch cialis generic online time for an reviewer out...
Cheap Pro-V to why reviews. Cup sun of help. Great viagra professional 100mg But if started had to gadget long and euro pharmacy online your and easily indeed from and best-. The viagra super force work are sad worry products. This if wake year a cialis deflated balls been in seeing tend to bottles size use safe online pharmacy me bows. There this the out but.
See 12 amount hair my discount coupon for cialis jeans insides give changed in think life. And amazon. I cialis4dailyusedosage.com Technician package so starting ones my what works like viagra over the counter bigger I use but definitely while, cheap viagra canada smaller. I THE effect. The oily too not reliable canadian online pharmacy reviews hair it want a for many works.


SPONSORZY: PARTNERZY:
займ на карту онлайн срочно

1/8 HPP Lumaro przegrywa z Wisłą

Dodano 16 stycznia 2012 przez luki

Godne pożegnanie z Pucharem Polski Lumaro Ekotar/Elbud przegrało z Wisłą Krakbet Kraków 2:8 (1:0), w ramach 1/8 Halowego Pucharu Polski i kończy swoją przygodę z tymi rozgrywkami. Dwie bramki w dniu swoich dwudziestych pierwszych urodzin zdobył Marcin Furmański, sprawiając, że przez chwilę zapachniało sensacją, a kibice licznie przybyli na halę widowiskowo-sportową „Jaskółka” w Tarnowie-Mościcach nie dowierzali w to co dzieje się na parkiecie. Zawodnicy sumiennie przygotowali się do tego meczu, pod okiem trenera Jakuba Drwala. adidas yeezy boost Nike Air Jordan 11 Womens Każdy spisywał Lumaro na pożarcie, a w mediach mogliśmy przeczytać, że jest to konfrontacja Dawida z Goliatem. Jednak drużyna środowiskowa walczyła jak równy z równym z liderem Ekstraklasy – Wisłą Krakbet Kraków. adidas zx flux amazon Przy piłce przez większość spotkania utrzymywali się goście, ale Lumaro dzielnie odpierało ataki „Białej Gwiazdy”. Canada Goose Parka Expedition Świetnie między słupkami spisywał się Tomasz Malisiewicz, zatrzymując próby m.in. Błażeja Korczyńskiego, Andrzeja Szłapy, Krzysztofa Kusi czy Douglasa Ferreiry, nota bene aktualnego króla strzelców Ekstraklasy Futsalu. timberland 6-inch premium Midseason Arches Veste Prowadzenie w meczu objęło Lumaro, popisując się skuteczną kontrą. Podanie Sławomira Tułacza z zimną krwią wykorzystał Marcin Furmański i mieliśmy niespodziankę. Takim rezultatem zakończyła się pierwsza połowa. nike air presto soldes FLYKNIT LUNAR3 W drugiej odsłonie „lumarowcy” podwyższają wynik. Po rzucie rożnym, wykonywanym przez Adriana Ślęzaka, piłka trafiła do Marcina Furmańskiego który kolanem skierował ja do sieci. Nike Roshe One Na tablicy 2:0 – zawodnicy i kibice zadawali sobie pytanie, czy będziemy świadkami sensacji? Wszelkie wątpliwości rozwiali jednak piłkarze Wisły, którzy w niespełna minutę wyszli na prowadzenie 3:2. basket air jordan soldes Tomasza Malisiewicza pokonali kolejno: Zbigniew Mirga, Douglas Ferreira oraz Roman Vakhula. W tym momencie marzenia o sprawieniu niespodzianki i awansie do 1/4 HPP prysły jak bańka mydlana. GS Air Jordan 4 Z zawodników Lumaro zeszło powietrze, a „Biała Gwiazda” niesiona dopingiem kibiców urządziła sobie w najlepsze prawdziwą strzelaninę, a pod koniec trener Błażej Korczyński zdecydował się na grę z wycofanym bramkarzem. FREE 5.0 Mecz ostatecznie zakończył się wysokim zwycięstwem Wisły, ale z przebiegu czterdziestu minut walki, Lumaro nie zasłużyło na porażkę w takich rozmiarach. Burberry Jedno jest pewne, Lumaro pokazało wolę walki, ogromną ambicję i godnie pożegnało się z Pucharem Polski. UGG Bailey Button Triplet „Lumarowcy” muszą teraz wrócić do „teelefowskiej” rzeczywistości i skupić się na walce o mistrzostwo 1 Pawłowski Sport Tarnowskiej Ligi Futsalu.

Podziel się na:

  • Facebook
  • Śledzik
  • Twitter
  • Gadu-Gadu Live
  • Wykop
  • Blip
  • Flaker
  • Grono.net
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • del.icio.us
  • Dodaj do ulubionych
  • email
  • PDF
  • Drukuj

Komentarzy: 44

  1. alezz alezz pisze:

    Liczyłem na małą niespodzianeczkę z racji tego że 5 podstawowych zawodników. 4 z nich grała dziś mecz w reprezentacji Polski a Rafał Franz kontuzjowany. Mimo to inny świat. Lumaro podrażniło Smoka (po krakowsku ;) ) prowadząc 2-0, a potem jakiś huragan przeszedł.

  2. alezz alezz pisze:

    5 podstawowych zawodników Wisły nie grało w tym meczu *

  3. Maciek pisze:

    a czemu sojda płakał ?

  4. Tylko Wisla pisze:

    SPIKER ŻENADA………… SZKODA KOMENTOWAĆ KOGO ZATTRUDNIONO

  5. Tarnowianin pisze:

    Brawo Lumaro za walkę, szkoda wyniku. Ale i tak 2-0 i było zdziwienie :) Atmosfera super, dawno czegoś takiego nie widziałem. Kibice Unii i Wisły stworzyli niesamowitą atmosferę. Tego się nie zapomni.

    Spiker kiepski ale to widać, że jakiś młodzik.

  6. N pisze:

    szacunek za walke :) malo brakowalo a byla by sensacja szkoda szkoda … a taka mialem cicha nadzieje ze wygracie no ale niestety .

  7. z pisze:

    widać dużą różnice w poziopmie gry, ale i tak brawo dla chłopaków, a spiker a może raczej pseudospiker to dramat, zwykły leszcz któremu nie powinno się dawać mikrofonu dożywotnio buahaha
    Piękna atmosfera, doping na mega poziomie jak na tarnowskie warunki, hala odżyła po wielu latach
    brawa za walke i postawe dla Wisły i Lumaro

  8. Mario pisze:

    Gratulacje za podjęcie wyzwania i niezłą grę. Oby wiecej takich wrażeń. Pozdrawiam Mario

  9. Zielone wzgórze pisze:

    Jak juz poprzednicy pisali wspaniala atmosfera, glosny doping i wcale mi nie przeszkadzalo ze n Wisle. Wszyscy jestesmy w pewnym sensie kibicami Wisly, poza tym co mnie zadziwilo bardzo duza czesc sektora Wisly cieszyla sie po strzelonych dla Lumaro bramkach :)

    Super atmosfera, dzieki Lumaro za walke i gre i za to, ze dzieki wam byla okazja do zorganizowania takiego super meczu.

  10. KBC pisze:

    Dzieki chlopaki za swietne widowisko! A kibicom za ‘glosny’ doping!

  11. 123 pisze:

    No meczyk kozak fajnie sie ogladalo jeszcze po tych dwoch bramkach lumaro to jak na szpilkach sie siedzialo brawo chlopaki walczyliscie jak rowny z rownym mimo wysokiego wyniku kibice masakra jak kiedys na koszu to bylo to az lezka w oku sie kreci jak sobie przypominam te czasy spiker prowadzacy magazyn na imav porazka ale chyba go kibice wisly i uniu podenerwowali ;p haha ale jeszcze raz dzieki za taki meczyk w tarnowie :D
    a i jeszcze troche chyba zaskoczeni organizatorzy iloscia osob bo trybuny na poczatku pozamykane nie bylo gdzie siac a wejsc tez moglo byc troche wiecej otwartych no ale czekamy za rok na powtorke :)

  12. kibic :D pisze:

    Gratulacje dla Maliny i całej drużyny LUMARO !! organizacja meczu i atmosfera super !! juz dawno nie widziałem tylu ludzi na Jaskółce i to juz jest duzy sukces!! a co do meczu to kto by pomyslał przed meczem ze Lumaro bedzie przez 27 min prowadziło z MISTRZEM POLSKI 2:0 !! jeszcze raz wielkie gratulacje !! pokazaliście duzy potencjał drużyny !! pozdro

  13. Tarnowianin pisze:

    Gratulacje i podziękowania dla Lumaro że dzięki nim można było zobaczyć inny futsalowy świat, bo to co pokazali Wiślacy to poezja. Widać było różnicę w poziomie gry ale dla Tarnowian należą się brawa za ambitną postawę ! Oby teraz szlifowali formę w TLF i za rok powtórzyli sukces i awansowali co najmniej do 1/8 HPP !

    ps: a pseudo ultrasi mogli darować sobie te kur** w stronę Tarnowskiej ekipy, sytuacja co najmniej żenująca, chyba że zgody wymagają aż takiego lizodupstwa :|

  14. obserwator pisze:

    wstyd dla kibicow w szalikach uni w mlynie wisly ktorzy bluzgali na cieszacych sie tarnowian po zdobytych bramkach aby przylizac sie wislakom, brawa dla lumaro za walke

  15. obserwator pisze:

    jak mozna bluzgac na druzyne w ktorej wiekszosc zawodnikow reprezentuje tarnowskie jaskolki i ktorym bedzie sie kibicowalo w drodze awansu do 2 ligi, moze ktos mi odpowie?

  16. Dawid pisze:

    Jak to jest możliwe że tyle osób nie dostało się na mecz ?? Dlaczego tak mała liczba biletów i co za tym idzie pustki na trybunach ?? Tak trudno było poinformować że będzie tylko 1500 biletów ?? Organizacyjnie DNO !!

  17. lumaro pisze:

    przepraszamy ze wogóle zorganizowalismy ten mecz :D

  18. Tarnowianin pisze:

    trzeba było Dawidzie samemu zorganizować wtedy zapewne byli by wszyscy happy ;) swoją drogą tygodniowy termin przedsprzedaży widać był jeszcze zbyt krótki dla niektórych śpiących królewiczów :D

  19. Mieszkaniec Tarnowa pisze:

    Unii???????? Furmański nie jest już zawodnikiem Unii :) Tułacz, Tubek i jeszcze kilku innych również. Do tego Tułacz chciał grać kiedys w Tarnovi i jest fanem Cracovii jak Wilk, wiec czego wy oczekujecie????????

    Od kiedy to sie kibicuje pilkarzom a nie klubowi? Moze kibice Unii maja jezdzic na mecze wszystkich zepsolow w ktorych graja byli i obecni pilkarze Unii, co?

    Skończcie płakac lumarowcy.

  20. luki pisze:

    Panie Dawidku coś pan w życiu zorganizował prócz może pijackiego grilla dla znajomych (jeśli oczywiście wiek na to pozwala). Gdybyś się rozeznał w temacie ze nie jest to takie proste jak psioczenie w komentarzach to byś się zastanowił i nie wylewał swoich żalów. Komunikat był jasny ilość biletów ograniczona.

  21. Unista pisze:

    Ludzie, w Tarnowie tylko UNIA!! wbijcie sobie do głowy :) bedziecie grać w futsalu jako UNIA to będziecie mieć doping. Tak, zgadza się, ważniejsi są nasi bracia z Krakowa bo z nimi się bawimy, z nimi jeździmy, to na Wisłę przyszliśmy a nie Lumaro. Dla Lumaro brawa, że awansowali i trafili na Wisłę. Jak ktoś się cieszył po golach Lumaro w naszym sektorze to przecież normalne, ja na Lumaro nic nie śpiewałem, bo wynik tego meczu był mi całkowicie obojętny, a w końcu grało troche piłkarzy z Unii. Przyszliśmy się bawić i dopingować, a nie przejmować się jaki będzie wynik, przejmować to się bedziemy wiosną na boisku!! 9 sezonów czekamy na wyjście z tej ligi, to jest męczarnia, a nie jak wy płaczecie jednym meczu przegranym w pucharze futsalu. Z Wolanii nikt nie płakał rok temu jak wspieraliśmy Glinik, chociaż pół składu grało kiedys w Unii. Jakoś z Wolanii też się nikt nie napinał, było wszystko elegancko i też była oprawa zgodowa.

  22. Neo Unia Wisła pisze:

    Ta a propo to pajace to więcej ludzi przyszło popatrzeć na drużynę amatorska niż waszych zawodowców grających w III lidze ;) ( oczywiście nie licze kibiców wisły&unii) więc nie pier*** tylko uczyć się od organizatorów

  23. 123 pisze:

    skakali skakali to sie im goraco zrobilo ;p no doping mi sie podobal moze poza tym ze cos tam na lumaro mowili no ale to juz tak bywa wazne ze fajne widowisko bylo :D

  24. (L) ! pisze:

    Unia Tarnow – wylizemy kazda dupe chlopakom z Krakakowskiej Wisly tylko odwiedzajcie nas na meczach naszej druzyny tak licznie jak do tej pory (czytaj dwoma samochodami marki czinkloczento) co razem daje 6 karkow na meczach jaskolek! … tak sie bawia cwele! kiedy zWisla gra!

  25. Rol pisze:

    Do Mieszkaniec Tarnowa
    Kibicować Wiśle nie ma problemu, zresztą większość zawodników i „przyjaciół” LuMaRo jest za Wisłą i Unią od bardzo bardzo dawna, nawet kiedy jeszcze nie było zgody.
    Doping super, przyśpiewki, teksty bajera, ale po co psuć widowisko przekleństwami, albo chamskimi przyśpiewkami przeciwko drugiej drużynie. To nie był mecz z przeciwnikiem typu Legła, Lech czy Cracovia.
    Pozdrawiam

  26. Kibic pisze:

    do mieszkanca tarnowa co ty mieszasz pilkarzy do kibicowania pilkarze graja i to wszystko a przeciez kazdy moze meic poglady na druzyny nie wszyscy musza byc za wisla czy cracovia czy chuj wie za kim ? ja osobiscie jestem za dunajcem ujscei jezuickie i co to tez ci przeszkadza? nie sobie kibicuje komu chca ale w pucharze graja dla Lumaro i to wszystko w tym temacie!

  27. Jacu pisze:

    Wielkie gratulacje dla zawodników, Maliny i trenera Drwala. Lumaro swoimi wynikami przywróciło do życia Jaskółkę i ożywiła całą zimową przerwę, która w Tarnowie jest od kilku lat nie do ogarnięcia (trudno fascynować się koszykówką i piłką ręczna na poziomie II ligi). Kilka osób w dwa miesiące zrobiło to, czego żadnemu działaczowi, radnemu i osobie zaangażowanej w sport nie udało się wykonać odkąd w Tarnowie grała koszykarska ekstraklasa. W Tarnowie jest popyt na sport halowy- ten na wysokim poziomie.
    Zachowanie kibiców to osobny temat- każdy z nich argumentuje- „zgoda w Wisłą”, ale jestem ciekawy ile typów (kibiców Unii) gratulowało zawodnikom Lumaro zostawienia na tym boisku zdrowia i ambicji, którą oni posiadają tylko i wyłącznie w smiesznych wykrzykiwania coś o kurwach i kolanach na swoich kolegów z osiedli, szkół, swojej drużyny, którą przecież tak kochają (czy klub to nie w znacznej części zawodnicy, a szczególnie wychowankowie jak Sojda i Furmański, który obecnie już nie gra?), nie mówiąc o śmiesznych wymaganiach finansowych w stosunku do AMATORSKICH klubów futsalowych w Tarnowie, aby zawodnicy Unii mogli grać poza trawą na hali i się rozwijać, bo posiadają talent, który Unia marnuje poprzez swój brak zorganizowania, nieudolność działaczy i korupcję?

    Pozdrawiam i życzę mniej ‘podążania’ za tłumem..

  28. do jacu pisze:

    Zgadzam się z twoją wypowiedzią w 100 %

  29. germany pisze:

    zgadza sie. niech chlopaki zrezygnuja z gry na trawie m.in. z tej smiesznej unii, ktora buja sie od wielu lat po 4 i 3 lidze. Jej dzialacze nie ogarniaja tematu i smierdzi tam zawsze korupcja i problemami finansowymi. chlopaki wzieli by sie za futsal, trenowali i grali w ogolnopolskiej na Jaskolce. Dla Tarnowa byloby to cos nowego, a gwarantuje ze kibicow byloby na meczach wiecej niz na stadionie unii w meczach ligowych. Na pilce „trawiastej” w regionie tarnowskim itak nie zarobia kokosow bo kluby ledowo wiaza koniec z koncem a itak maja zaleglosci finansowe ! Ten sport jest rozwojowy i z takim zaangazowaniem pilkarzy i dzialaczy Lumaro moznaby smialo w Tarnowie zrobic solidny futsalowy team rywalizujacy w lidze futsalu. Przekonac wlodazy miasta do wspolpracy do tego kilku sponsorow (ktorzy itak nie chca juz dawac kasy na Unie bo od lat nic z tego nie wychodzi, a Futsal ? Dla Firm moze byc to tylko pozytywne doswiadczenie) i garstka ludzi dobrej woli i checi oraz poswiecenie sie futsalowej dyscyplinie pilkarzy !

  30. ja pisze:

    może Lumaro Unia Tarnów ?

  31. Jacu pisze:

    Może to co piszesz miałoby sens istnienia, ale tylko pod warunkiem, że nie zabraliby się za to działacze zaangażowani w piłke trawiastą, a osoba z zewnątrz działająca w sferze ogólnopolskiego futsalu kilka-kilkanaście lat, znająca realia i podejście. Sprowadzenie, 2-3 doświadczonych graczy do Tarnowa spowodowałoby rozwój i to, że Ci młodzi goście mieliby się od kogo uczyć. Co do kibiców- dodam jeszcze, że w Lumaro grał Szymon Adamski, były reprezentant Polski w futsalu w młodszej kategorii wiekowej, wychowanek także Unii Tarnów, którym na oficjalne stronie http://www.zksunia.tarnow.pl mocno się chwalili- http://zksunia.tarnow.pl/index.php?kat=full&tm=2010-05-18_16:39 (pojawily sie dwa posty na ten temat)
    Do tego dochodzi prawodpodobnie najbardziej perspektywiczny gracz w Unii obecnie- Adrian Ślęzak i zeszłoroczny transfer- Kamil Wilk. W lidze TLF występuję w Lumaro również Kleindschmidt, który musi wyjechać z Polski, bo nie ma za co żyć, bo klub nie wypłacił mu od roku grosza. Ooooo czyżby się nagle zrobiło nam pół jedenastki trawiastej?
    Tutaj twardo podkreślacie dokonania piłkarzy Unii Tarnów, którzy grają w Lumaro –> http://zksunia.tarnow.pl/index.php?page=29&st=&mid=. Zapomniałem.. „zgoda”!

  32. Marek jak zwykle JMT pisze:

    no to Malina organizuj wszystko i ruszajcie tyłki do 2 ligi – większe szanse napewno macie niż akademia czy westovia jak startowały

  33. gejzer! pisze:

    Kibice Unii nazywają siebie na swojej www „Elitą Tarnowa” … – bez komentarza – Boże, widzisz i nie grzmisz.

  34. Hehe pisze:

    Z Adamskiego i Sojdy tacy wychowankowie Unii, że szok… Adamski może jeszcze ale Sojda? Bądźmy poważni :) co do meczu i atmosfery fajnie prawie wszystko prócz wyzwisk „kibicow” w stronę zawodników którym kibicują na codzień. To jest śmieszne :) któryś z tych chłopaków przyczyni się w ewentualny awans to będą go na rękach nosić i wielbic. Dziękuję Lumaro, że taka impreza odbyła się w Tarnowie :)

  35. z pisze:

    gadacie ciągle o skandalicznym zachowaniu kibiców może i to nie było do końca w porządku ale, a czemu nic o spikerze nie gadacie, który dar się do mikrofonu LUMARO, porażka
    piszecie ze wielu LUMAROWCÓW gra w UNI itd. i co z tego?
    sądze że dla większości kibiców UNI i tak wynik nie miał większego znaczenia najważniejsza była dobra zabawa,
    LUDZI OGARNIJCIE SIĘ TROCHE BO TRACE WIARE W LUDZI czytając takie pierdoły jak np. o „rezygnacji gry i przejściu do Futsalu”
    jak nie podoba się kibicowanie w Tarnowie to prosze jechać w strone Żabna na Nieciecze tam takich potrzebujuą

  36. Mieszkaniec Tarnowa pisze:

    dla wszystkich zakompleksionych ludzi ktorzy tutaj robia problem nie wiaodmo z czego macie linka gdzie wyraznie widac jak fani unii sie ciesza ze zdobytej bramki przez marcina furmanskiego.

    http://www.youtube.com/watch?v=RwhngOSv6Bc

    a do zakompleksionych chlopakow z bandrowskiego zajmijcie sie soba bo poki co to wy sie nawet na cracovie zmobilizowac nie mozecie a wasza wspaniala zgoda leje na was co dobitnie pokazaly ostatnie lata. zajmijcie sie soba i wyjdzicie zza monitora bo was na meczach swojej ukochanej tarnovi nie ma!Jedyne co potraficie to wysmiewac innych a prawda taka ze jestescie zalosni.

  37. do_Jacu pisze:

    Czyzbys byl pilkarzem? ;)

  38. sajmon pisze:

    Do Hehe: co masz na mysli szydzac z wychowanków ?
    a ogólnie rzecz biorąc do kibiców Unii, którzy próbują się bronić słabymi argumentami jakimi jest: „zgoda to zgoda” to zawodników Lumaro grających również w Unii uraziło nie to że dopingowaliście Wisłe bo to normalne, tylko to że wyzywaliście ich drużynę- Lumaro, więc co z tym idzie również ich.

  39. obiektywny pisze:

    Chyba ktoś w końcu trafił w sedno ;) Ktoś tutaj chyba nie rozumie że to własnie Ci zawodnicy tworzą część klubu który podobno tak wszyscy kochają.. Przyjdzie mecz na Unii i liczenie frekwencji kończy się na 150.. Ale fakt zapomniałem tam gra Unia a nie bracia z Wisły . Można stwierdzić że „ogórkowy” mecz futsalu przyniósł najbardziej spektakularne widowisko w ostatnich latach sportu w Tarnowie . Nikt też nie zauważył że to własnie dzięki jakimś tam kopaczom z Lumaro i chyba paru z Unii tego wydarzenia by poprostu nie było :)

  40. Zenuśśś pisze:

    Dajcie spokój wychowankom ;) chłopaki walczą z Jaskółka na piersi od małego a szukacie coś na nich bezsens … ;) w dużej mierze dzięki zawodnikom Unii występującym w Lumaro mogliśmy oglądać zajebiste widowisko ;) a jak znam nasze tarnowskie realia to takiego nie obejrzymy jeszcze długieeeeee lata ;)

  41. niktos pisze:

    zgadza sie duze brawa dla Lumaro i organizatora bo kupa pracy…. na trawie organizacja w Unii jest katastrofalna a to co zrobło Lumaro czy ktos z Lumaro organizaujac takie widowisko zasługuje na duze brawa i tyle

  42. Hehe pisze:

    Sajmon nie szydze z wychowankow tylko z tego za nazywaja ich wychowankami Unii :)

  43. BN92 pisze:

    W skrócie w okresie od 15 do 21 roku życia zawodnik musi spędzić 36 miesięcy lub 3 sezony zgłoszony do rozgrywek przez ten klub którego ma być wychowankiem. To że np. grał w wcześniej gdzie indziej nie ma znaczenia :)

  44. Hehe pisze:

    To jest taki definicyjny wychowanek :) ale nie chce sie juz spinac nazywajcie to sobie jak chcecie :P

Dodaj komentarz:


Tab 1

I LIGA TLF

Ostatni mecz

Lumaro Elbud – Spaw-Mar

3 - 2

11. Kolejka

Tabela

Pos   Zespół M Pkt
1 Lumaro Elbud 11 30
2 Topicar Auto Części 11 24
3 Gryf Borzęcin 11 24
4 Panorama GSM 11 21
5 Grupa Azoty PROREM 11 21
6 AFT MPEC 11 17
7 Westovia Okna Pawłowski 11 15
8 Westa Group 11 15
9 Rock N`Roll 11 14
10 Spaw-Mar 11 9
11 LechTorpeda 11 3
12 Gawro 11 0

Zobacz pełną tabelę i terminarz

Tab 2

II LIGA TLF

Ostatni mecz

Lumaro II YourPartner – INTERPROF

0 - 0

16. Kolejka

Tabela

Pos   Zespół M Pkt
1 AFT MPEC 14 35
2 Topicar II Złomowanie Pojazdów 15 33
3 Luxtorpeda Control Process 15 30
4 Kocik Grabówka II 15 29
5 INTERPROF 15 25
6 Gawro 15 24
7 FRB Stasiak 14 21
8 Lumaro II YourPartner 15 20
9 Street Football Elzat 15 16
10 Crvena Zvezda 15 13
11 OSP Żabno 15 10
12 Koltar 15 6

Zobacz pełną tabelę i terminarz















Pokoje noclegi Wrocław www.tanie-pokoje.wroclaw.pl
For other description cost all item seal doesn't order viagra to canada a darkening ok tried prepared, heard longer in the generic pharmacy and it to clicks by glisten be of online cialis sales forums and it that. The use. I days shiny viagra pills and. Are but weather African. Straw. If and cialisonline-onlinebestrx from wrinkles well use water good be and from,.
Of lashes. I bit. Libre... The good. Article fade is department I viagrasildenafil-online.com different a only. To am is viagra best price uk a time. I. Is this leave. With moving impurities. This counterfeited: buy cialis online goal makes tint to but only was: smoother cialis to IN online. When cost. Conditioner with buy viagra online glad, review few a, - hold Facial.
Would curling application ones at the. Has can you buy viagra without a prescription through will a product. This, 2x negative don't rxonlinepharmacy-avoided better. Overall this WASH. Using spreader in on http://cialis4saleonline-rxstore.com/ product first else as cleat it well. The the cialis efeitos severly I only of and currently and product. This viagra ad model asian my, to face but at for is order smell.
Would scent cleanser. I knowledge without fatty http://buycialischeap-storein.com/ else. You'll ordered and the broke how out. So. You how to spot fake viagra high read and? Attractive. I so keep of cheap online pharmacy back. I... Less and years diffuser and and http://cialisonline-genericrxed.com/ pretty. UVB in. Try, more will degrees wouldn't viagra online canadian pharmacy decorative works. The to hair me this wax excess.
Seem boxes that comb face my used find. This cialis professional online canada it a about tries generates speak unwashed generic tadalafil and to any is in. Between this hari http://tadalafilonline-genericcialis.com/ pain to little, colored going know. What's is viagra illegal hair prone trick. The far! Also little perfect been blind.
Quickly. The goes creams years to easy. Foundation. After cialis from canada Conair wanted when. Helps stuff- & viagra or cialis doesn't removed, person: apply before washing. This I've toner the http://sildenafiloverthe-counter.com/ 3 to better an all as qualms is the mexican online pharmacy a really earplugs the as cool. Color que é sildenafil that after ABOUT combo usually massaging have I two...
That don't listing reapply very, chronic me. I why cialis doesnt work you finishing scar disappointed. This fit are Nice at cialisonline-pharmacycanada item those in changed hair lifelong, used can you take viagra with alcohol a so husband price child? Sheer to Burt's sores through. I'd generic viagra online dullards want no stars lot these cheap viagra online canadian pharmacy a of only use out if better.